Torsdag

Hejsan! Vi hade halvdag idag, det var jätteskönt! Bara No sen hemkunskap, min grupp gjorde världens godaste kyckling gryta, verkligen jättegod! Sen följde jossan med mig hem. Vi har typ tagit massa kort eftersom vi vill fixa våran blogg lite! Det kommer säkert bli bra, :). Sen har vi typ ätit mackor, och jag hade gjort isbitar av saft förut haha, sen sa jag till jossan att jag hade haft i karamellfärg och blandat det med vatten. Hon bah; vad cooolt! Så hon drack mjölk med min is, sen tyckte hon att det smakade tuggummi haha, så sa jag att det var saft så vart hon "arg" på mig haha. Vad kul det var! Nu har hon åkt hem och jag sitter här helt själv, vad tråkigt. Får väl ta och skriva klart franskan eller nått.. *suck* Vad ska man göra resten av dagen nu då? Klockan är bara 4! Någon som kan ge mig nått förslag? :) Det skulle uppskattas! Men nu ska jag skriva lite franska, Au revoir!



you know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0