Torsdag

Hejsan, jag har inte hunnit skriva så mkt den här veckan eftersom att jag har haft så mkt plugg. Inte för att jag har pluggat särskilt mkt dåra men iaf haha.. Idag på hemkunskapen gjorde vi världens godaste bananpankakor! Lika goda som dom i Thailand nästan!!! Alltså superdupermassorgoda! Efter skolan åkte jag och Marcus till kungsängen och klippte oss, mamma hade vart där innan och sagt hur vi ville ha det, så det var bara att gå dit haha. Så nu sitter jag här helt nyklippt, det blev väl okej antar jag. Klippte lugg, jag hade tydligen jätteslitet hår haha, inte bra. Det var eftersom jag hade sparat och inte klippt mig på hela sommaren, och mina slingor var typ torra haha. Han ville egentligen klippa 1 decimeter fast det fick han inte :). Nu ska jag plugga till So provet som är imorgon... Puss! (kanske kommer en bild senare på min nya frissyr(?) )

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

weeiii ^^, du klippte lugg :D<3

2008-11-27 @ 19:08:07
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0