Torsdag

Hejsan! Tomas gick precis hem. Efter skolan gick jag hem till honom, vi tog en promenad med hans spralliga hund Chico, älskar den där hunden! Sen typ tittade vi på lite bilder och snackade och så, sen stack vi hem till mig. Kollade på lite roliga klipp från youtube på japaner haha. Åt middag , spagetti och köttfärssås, snackade. Sen blev det lite Air hockey matcher, Tomas vann :o :(. Men med bara 1 poäng faktiskt! Sen hann vi inte göra så mkt mer, han skulle på träning. Juste, han fixade face book till mig men han berättade inte vad mitt lösenord var! Undrar vad det kan vara, för han satt och skrattade när han skrev det.. Men får väl fråga honom snart haha. Nu ska jag titta på tv och äta glass, mummmms! Choco crisp, från glassbilen. Men nej nu ska jag gå, hoppas ni också har haft en jätterolig dag som jag har haft! Pusshej! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0