Tisdag

Hejsan, jag ligger lite efter i bloggningen nu känns det som hehe, men jag ska skriva om i söndags sen när jag har tid. För jag har verkligen jättemkt att göra.. Plugga, plugga, plugga och plugga. So prov till på fredag, typ jättemkt. Matteprov på torsdag, fast det ska jag inte träna på, sen måste jag läsa klart boken på engelska tills på torsdag, det är halva kvar. Och sen är det boken om mig själv som ska lämnas in klar på fredag, har mer än halva kvar, sen franska jag måste skriva typ 4 sidor om tills på fredag, sen är det no prov nästa vecka. Oj oj oj, det där vart mkt grejer... Så jag vart tvungen att skippa konfan idag, skööönt haha. Imorgon är det dans, sen plugga. Torsdag ska jag klippa mig, sen plugga och på fredag typ tennis, träna småbarn och sku-kväll. Nu måste jag plugga tyvääärr, önska mig lycka till, ciao! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0