Tennis

Tjosan! Kom hem för 1 tim och 20 min sen typ, så jag har ätit middag och spelat gitarr. Jag älskar att spela gitarr faktiskt, är glad att jag kommer ihåg ackorden jag lärde mig när jag gick på gitarr förut. Bra att pappa har massor med böcker med låtar i där det står ackord och noter i, för jag kan juh inte noter. Skiiitsvårt! Enligt mig iaf haha. Men men nog om det nu. Jag känade 80 kr idag på att stanna kvar och träna småbarnen, dom har sån energi . Typ ; Wiiiihoooo, samla bollar! HAHA, så tiden går fort när man tränar dom, det är bra. Snart är det juh Idol också, det får man inte missa! Men nej nu ska jag fortätta med mitt gitarrspelande! Pusshej! <3


Hahaha! Jossan du och jag har bäst humor!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: elin :)

hahhahha! jasså! du 'känade' 80 kr :) haha! :)

hur är det med svenskan lilla fröken? :D

2008-11-07 @ 21:47:22
Postat av: Anonym

2008-11-07 @ 21:47:33
Postat av: Sarah

Hahah, :D Jag vet att jag är bäst på at stava? :)

2008-11-07 @ 23:51:24
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0