Söndag

Hallå, Jag har haft en mkt trevlig dag med elin, vi typ spelade wii , åt pepparkakor , dansade, åt middag och så haha. Sen vart det brottom för att åka till dansen, men vi kom väl i lagom tid tror jag. Jag var med på uppvärmningen bara eftersom jag inte hade vart där förut, så när dom skulle köra sin dans så satte jag mig på bänken haha. Dom var fett duktiga, eller 3 st kanske haha. Elin, dansläraren och en till tjej, resten var väl lite.... aah, dåliga haha. Den höll på i 2 timmar, fast jag hade iaf inte tråkigt när jag satt och tittade på. Usch, skola imorgon. Fan vad jag har ont i magen, aj aj aj, ska gå ner och äta nått kanske. Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0