Skogsmullar

Hejsan, Har nyss ätit middag, undra om det kommer något bra på tv ikväll. Något som ni tycker är bra? :) Men iaf, jag har inte gjort någon svenska, har suttit och kikat runt på andras bloggar ist. Jag känner mig lat, fast nu ska jag faktiskt försöka skärpa mig lite! Jag vill inte ha G på mina prov!  Idag fick vi tillbaka våra No prov, G+ haha, nästan VG- fick jag. Men aja, jag fick inte IG iaf! Nu kom jag på att jag aldrig har haft särskilt dåligt på mina No prov, jag brukar ju få bland dom bästa i klassen ju! Vad hände med det? Imorgon är det iaf konfirmationsgrej, undra om vi kommer vara inne igen, det är inte så kul. Det är så synd att det är så kallt, vad kan man göra ute? Typ gå runt i skogen som några himla skogsmullar haha, aja det är jag som har valt naturkraft så nu går det inte att ändra sig! Pusshej ha det bra!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: ERIK

Vill du ha fler läsare? Kolla in min blogg och mitt senaste inlägg där du kan vinna en tävling! :)

2008-11-04 @ 17:10:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0