önska mig lycka till!

heeej älsks, varit på träning:), jag struntade i SKU grejen, för jag har juh tävling imorron, så jag måste åka 6:45 (!!!), för det dära SKU har ändå blivit lite tråkigt på sista tiden, anyway nu sitter jag och tittar på IDOL, äter marabou och dricker julmust, me like :). hahaha, idag så gick vår lärare för att ante skrattade (?), hon ba "nej nu kan ni sitta här och skratta åt ante så kommer jag tillbaks till när lekstionen är slut, " asså gud vad töntigt!, urs jag blir alltid nervös innan tävlingar, jag får en attjagglömtbortallt känsla, if you know what I mean :). nej nu ska jag packa färdigt. puss

you know you love me / Josefine



josefine hissar :)

Kommentarer
Postat av: Janna

förstår det!

2008-11-14 @ 23:09:51
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0