Onsdag

Hejsan! Idag har det var ett jättebra dag faktiskt, skrattat väldigt mkt. Fast på sista lektionen hade vi 2 timmars fome så när vi fick 15 min rast gick vi bort till idrotten. Där var Patrik och Jesper haha, Patrik bärde upp mig och vände mig upp och ner så jag fick ont i huvet igen, haha. Sen så var Alyson tvungen att brotta ner mig, så vi låg ute på planen när dom spelade volleyboll, hehe. Senare så var det dans och det gick juh bra, kul kul. Sen fick pappa komma och hämta mig, jag vill ju inte gå hem! Fast Patrik och jesper kollade på när vi dansade och när den var slut så hade dom tänkt ut att dom skulle gå en jättelång vända för att lämna mig, emma, emma och madde haha, gulligt, fast så blev det inte. Nej nu måste jag hoppa in i dushen för snart ska jag iväg på nått möte i skolan... Puss!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0