Måndag

Hejsan, kom hem från skolan för ett tag sen , jobbigt det ska vara att skolan börjar igen. Men det kan man inte göra någonting åt tyvärr. Istället så kan man juh försöka ha lite kul, jag tror jag och josefine är ett par riktiga lyckopiller! För vi är nästa alltid glada. Det kan dom som går i våran klass intyga! Vilket bra ordföråd jag har! haha. Men men, nog om skolan. Eller mamma tycker att jag borde skriva mer i "boken om mig själv" som vi har i svenskan. Ska lämnas in v.48 , när är det? Hmm, men iaf . Ska väl sitta här ett tag nu, men jag måste säga till jossan (bäng, torsken) att hon måste skriva lite nu. Hon skriver ju aldrig längre! Inte bra, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0