Måndag

Hejsan! Skolan gick juh bra idag, tråkigt men bra. På idrotts lektionen gick vi till No salen och snackade om hälsa typ, så vi har fått varsin stegräknare som vi ska ha i en vecka. Så nu är det tävling mellan alla 8:or , alla kommer säkert fuska och sitta och skaka dom, men inte jag! Efter skolan gick jag hem till Tomas, vi pluggade lite, tittade på wall-e haha, vilken gullig liten sak. Vid klockan 18.00 följde han mig hem, eftersom att mamma inte gillar att jag går själv när det är mörkt. Till middag blev det Tomtegröt (risgrynsgröt) , det var gott. Idag kom jag på att det bara är 2 veckor kvar tills vi ska lämna in vårat arbete "boken om mig själv".. Hoppas jag hinner, det kommer bli stressigt, men jag överlever. Snart ska jag gå ner och titta på tv, det kommer inte så mkt bra på måndagar, det är synd. Pusshej hoppas ni har haft en bra dag!


Jag och Elin <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0