Lördag

Hejsan! Omg jag höll på att få panik imorse! Jag trodde att jag hade fårr virus eller nått, fast det var tydligen bara nått kort i datan som det var fel på, sa pappa. Så han fixade det! Han hade tydligen jobbat nått sånt med datorer förut så han kunde det där, det var ju bra! För hela min skärm vad grön och lila randig haha, då måste det juh vara nått fel. Men men, idag har jag vart i Barkarby med mamma och pappa, kollat på lite julklappar, farsdagpresenter. Pappa kommer få ett 2-pack björnborg kallingar och ett par handskar. :) Vi åt på Pizza hut  (?) , fan vilken god pizza jag åt haha. Mysigt, sen så typ åkte vi hem. Klockan 18.20 kommer jossan och hennes mamma&pappa och hämtar upp mig, sen åker vi vidare till kista. Hennes föräldrar ska kolla på nya Bond-filmen och det orkade inte hon så hon ringde mig och frågade om jag ville gå och titta i affärer med henne ist huhu. Så jaa det ska jag! Just nu gör jag ingenting, trevligt.. Haha, Pusshej!


Premiär för Twilight om 13 dagar!!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0