London

Tjosan, kom hem från tennisen för ett litet tag sen, känner mig trött faktiskt, eller mina ögon iaf. Tränade småbarnen så nu blev jag 80 kr rikare, det är juh alltid bra! Vad ska jag köpa i present till min lilla knasboll jossan då? Jag tror jag vet det redan huhu, vad kul. Jossan du får inte veta! Nu kommer jag ihåg en väldigt bra "helg" för 2 år sedan när jossan fyllde år. Hennes mamma&pappa hade planerat att åka till London, så ringde dom mig 1 månad innan och frågade om jag ville åka med. Självklart gjorde jag det, det roliga var ju att inte jossan visste nått! Så hennes pappa kom och hämtade oss från tekniska museét där vi var med klassen, sen åt vi på Mcd, sen hem till henne. När vi kom hem till jossan sa hennes pappa att han var tvungen att åka till England över helgen, då vart jossan besviken eftersom det var hennes förelsedag då. Så vi åkte till flygplattsen för att lämna honom. Sen hoppade alla ur bilen, så sa Anders(pappan) ; men jossan ska du inte följa med då? Hon bah; jo gärna! fast hon trodde juh att han skämtade, sen lytfe dom på sätena så låg alla väskor där. Jossan bah; men sarah då!? Anders,tina; men sarah ska följa med! Så åkte vi till England och hade det jättemysigt haha. Jossan kommer du ihåg gelé hallonet? Och den sprutande mjölken? hahahaha, juste, vi åkte London eye och hennes pappa bah; tur att vi han åka det innan den blev bombad. HAHAHHAHHA, men nej nu ska jag gå ner och äta, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Josefine

älsk minnena <333'

2008-11-14 @ 22:01:57
URL: http://girlpoweer.blogg.se/
Postat av: Josefine

:O:O, sarah jag kommer komma på det där :)<33

2008-11-14 @ 22:51:58
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0