kista/shopping

sarah fick ta och följa med mig till kista för mina päron skulle se bond men det ville nte jag (hahaha sarah vet varför:)), anyway vi skrattade mkt på vägen dit hahahha, min nya favorit låt youo know, jag sjöng den säkert tusen gången, oh hot damn this is my (jam?), anyway så när vi skulle gå nerfr mq rulltrappan så sa sarah att vi skulle springa upp för den men det var bara jag som gjorde de, så hon filma mig(som hon alltid gör) hahahahah, jag såg nte klok ut, jag köpte iaf en ny adidas, linne, och nåra hotpants :), sen skulle jag köpa tigerbalsam på apoteket, och dåså kollade jag på bamse lypsyl (fett sööta), s jag tänkte köpa ett men jag ångrade mig, iaf så när jag skulle betala så frågade apotekaren(?) om jag och sarah ville ha några som locket hade spruckit på, we like snälla apotekare !!!, aaah så tog vi dom, sen när vi skulle gå ut så gick jag frbi en kille jätte nära, hahah då frågade han "hur mår du?, hahahh sarah häll på att garva ihjäl sig, sen bar det iväg mot gammla hederiga donken, där köpte jag mc flurry med daim, påvägen hem fick jag och sarah såna häera flumm attacker you knoew hahaahaha.

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0