Kista med knasboll

Tjosan! Kom hem från kista för ett litet tag sedan, hade det jäkligt kul. Förutom ett litet tag då jag låtsades vara sur på jossan för att jag inte fick köpa glass för henne haha!  Eller jag fick det men men haha, (i) Så hon tyckte att jag var tråkig :D. Haha vad rolig jag är. Men iaf, jossan hade en jäkla låt fastklistrad på minneskortet i hjärnan, så den satt hon och sjöng hela tiden. Och när vi sjöng refrängen sa hon; NEEEJ! Den är inte bra! jag bah; men det är samma låt! HAHAH. Vi gick iaf runt i kista, jossan är juh så rolig så att man inte kan låta bli att skratta någon gång, hennes miner asså haha! Det var nån man som gick förbi oss jätte nära och bah; hur mår du? jossan vände sig om när dom gick där ifrån och bah; jag mår bra! hahahh. Sen på Mc donald's så isade det av glassen vi åt, och då började hon banka sig i huvet haha, normalt? Så började hon låta över hela Mc donald's. Sen när vi skulle åka hem så vart hennes föräldrar irriterade på oss för att vi garvade så mkt. Hennes pappa tyckte att vi lät som ett par pappegojor(?) Men sånt är livet! Tack för ett par trevliga timmar jossan! Imorgon ska vi till kyrkan på gudstjänst. Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0