I Lördags

Hej, Nu kommer jag skriva om min helg eftersom jag inte har hunnit, sååå nu får ni reda på det! I Lördag så sov jag jättelänge kändes det som, dushade, åt lunch. Efter det gick jag hem till Emma S, det har jag redan skrivit om lite längre ner på bloggen. Efter det så skulle vi gå hem till maddes syrra men sen sa dom att vi skulle gå till Alyson och sen var dom inte där heller haha, så vi mötte dom en bit längre bort eftersom dom hade vart ute med ozzy (alysons hund). Det var alltså Alyson, Emma L, Madde och Patrik. Sen gick vi till maddes syrra som inte var hemma, så vi hade lägenheten för oss själva. Vi skulle egentligen kolla på "Pearl Harbor" fast den funkade inte på tvn, konstigt... Så vi tittade på "Horton" istället haha. Eller egentligen var det mest jag, patrik, jesper och emma s som kollade, för alyson, madde och emma L dissade oss och satte sig i badkaret och lyssnade på musik ist! :o , fast vi hade det jättekul haha, förutom att dom fixade så att jag fick värsta blåmärket på höften! Eller det var egentligen Patrik fast jag orkar inte skriva mer haha. Sen när filmen slutat kom alyson och dom och satte på "gustav 2" sen stack dom igen haha. Killarna kittlade oss och sånt haha, jag och emma s fick panik! Vi har börjat stamma lite haha, eller inte. Innan jag skulle hem så gick vi in och testade pearl harbor i andra tvn.. Då fungerade det! Hahahah, såg bara början sen skulle jag hem haha. Hade jättetrevligt med er! Emma kommer du ihåg , massagerare :D. Löve u all! <33

       
     



You know you love me! // Sarah


Kommentarer
Postat av: Emmaa

SARAH! TA BORT DENDÄR BILDEN!"o

2008-11-25 @ 16:44:17
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0