Hoppsan!

Hej! Jag har verkligen inte hunnit skriva! Igår var det juh konfirmationsgrej och så, sen efter det var det direkt hem och plugga! Gick över till Jasmine ett tag för att plugga med henne också. Sen hem igen och plugga, äta, sen Desperate houseviwes såklart. Idag var det dans, jag hade glömmt pengar till mellis så jag följde med jennie hem och åt toast med o'boy ist huhu. Nu har vi lärt oss hela dansen, min hjärna är full av olika steg haha. Det är bara 1 gång kvar sen är det julkonfekt, efter det är det en gång till sen är det våran riktiga uppvisning. Ni kommer väl? :D, haha. Men efter dansen idag var det middag, dusha, sen plugga igen till klockan 9. Jag h a t a r att plugga, fast ibland är det lite intressant haha. Men nej vem orkar läsa när jag skriver om läxor? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske ska sitta här ett litet tag, det är jag värd! Juste! Nästa torsdag ska jag gå på smygpremiären av Twilight men Jasmine! Fan vad glad jag är! Pusshej!

 

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0