helgen dag 1/ brunkräm på händerna..

hej hej nu skriver jag lite om i helgen, de va såhära att i lördas tävlade jag på eriksdalsbadet på söder, så jag och vickan va tvugna att åka kl 6 på morgon (!) anyway när vi komm fram så var det en vakt där som sa att bara dom som skulle simhoppa fick gå inn så vi stog där och frös, och sen skulle trillade vi hahahaha  det var lite roligt faktiskt, sen när vi gick inn fick vi gå jätte långt, guud vilken stor bassäng, therese ahlsammar (stavning) hade varit där dagen innan och tävlat (!) anyway sen fick vi vänta jääätteee länge som vanligt, så vi la oss på golvet men då var det en sånhära fläkt från golvet som blåste varmluft hahahah jag blev jätte rädd, sen var det min tur,jag persade och komm typ tvåa i mitt heat (glad) anyway sen va vi lite busiga så vi gick inn till vatten ruschbanorna (stavning, och utomhus polerna). sen så skulle vi åka tåg hem, så vi gick förbi lite affärer så jag köpte ett par benvärmare,..... sen så åkte vi tunnelbana till centralen och då gick vi till pressbyron och köpte massa godis, tåget komm sen så vi fick springa med våra 9.5 kilos tunga axelväskor, lyckat, på tåget började det iaf snöaaa :) sen blev det hemm och sova

you know you love me / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0