HEJJ

Tjosan, Åt nyss middag. Jag var med jossan ett litet tag idag, vi gick en liten promenad. Sedan gick vi in och gjorde typ ingenting haha. Låter kul eller hur, ;). Eller vi åt marabou. Sen skulle jossan på träning så jag fick skjuts hem av jossans pappa. Nu sitter jag här och gör ingenting, eller jag chattar lite på msn... Imorgon är det skola igen, jobbigt. Juste, vi har gympa också, sen på tisdag är det konfa, så då måste vi gå runt nånstans, fattar inte vad det är för mening med det egentligen haha. Skriver kanske lite senare, Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Janna

haha jaa ;p

2008-11-02 @ 18:45:06
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0