Halloooooweeeen!

Hejsan, eller nått haha. Igår kom jag och Jossan hem till mig vid halv 12, så vi orkade inte skriva. Men nu ska jag berätta lite. Fint folk kommer sent haha, vi kom lite senare en alla alltså, när vi kom dit bort hade dom "välkomstdrink" eller nått. Jag vågade nästan inte dricka haha. Det var färgat i olika färger och så låg det en hand i skålen! Alla hade typ ätit innan dom kom dit så alla vi satt och kollade på när ledarna och dom åt hhaha. Det vart korv med ketchup till förrätt, sen svart spagetti med snorsås typ, sen nån geleklumpar med grön grädde. Låter mumsigt vah? haha, stackarna. Senare så gick vi ner till det röda huset och delade upp oss i 2 lag, och skulle göra olika grejer. Först gick mitt lag upp på vinden och skulle stoppa ner händerna i olika hinkar. Ida var den modiga av oss haha. Det var gröt, typ fil och spagetti i dom. Efter det skulle en av oss stoppa ner huvudet i en skål och fånga ett äpple med munnen och sen gräva ner näsan i skålar med mjöl och leta efter löständer(godis). Fast Madde och jossan ville göra samtidigt så det gick väl sådär haha. Det tog typ 5 min. Sen så skulle vi titta på skräckfilm, besatt tror jag den hette. Jag kollade inte klart på den så jag vet inte riktigt vad den handlade om, bara attt det var en tjej som fick typ krampattacker. Sist så hade vi andakt uppe på vinden, sjöng lite och så betättade en ledare en berättelse. Sen åkte vi typ hem. Så sov jossan här, nu ligger hon och kollar på videon från nr hon och madde gjorde äppel och mjölgrejen haha. Men nej nu ska jag inte skrive mer. Pusshej, Grattis på Halloween // Sarah och josefine!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha ja han suger ;o

2008-11-01 @ 13:37:44
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0