Godnatt

Hej, SKU kvällen idag var väl okej antar jag, eller inte. Dom vägrade släppa in Eddie och Jonas bara för att dom inte var "medlemmar" , så dom sa att dom skulle betala 50 kr var för att bli medlemmar. Men det tänkte dom juh inte göra så vi jag, madde, emma och alyson stog ute med Alex, Olle, Eddie och Jonas typ väldigt länge. Sen stack dom och bla bla bla, orkar inte skriva nu haha. Åkte hem vid halv 11 eller nått, dom hade tydligen ändrat tiden till halv 11.. Imorgon måste jag gå upp vid typ klockan 9, måste typ göra klart boken om mig själv  och göra  iordning mig, sen åker vi iväg till Trosa för att äta julbord med några vänner huhu, det kommer bli trevligt och gott! Så kommer hem på Söndag eftermiddag typ. Aja, puss godnatt!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

HAHAH x) de vare säkert, hade han svart skinn jacka?

<33'

2008-11-29 @ 00:39:16
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha dom palla inte me oss :O

2008-12-01 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0