Godnatt

Tjaaah, Det gick inte så bra på tennisen idag eftersom jag var jätte trött haha, tränade småbarnen och fick 80 kr. Sen kom pappa och hämtade mig , åkte hem, mamma hade beställt thai-mat, mums! Usch, jag vill tbx till Thailand, värmen, maten, allt! Sen tittade vi på idol, åt minibananer och melon haha, gott det med! Synd att Anna åkte ut, hon borde ha åkt vidare till Globen enligt mig. Men men.. Efter det tittade vi på "ryktet går", den var rätt bra tycker jag. Juste haha! Jag hittade ett bio presentkort i min låda som jag har kvar 100 kr på! För det kanske man ska gå och se Twilight igen, med Lalan! Kul haha, längtar tills den kommer ut på film! Nej nu måste jag gå och lägga mig, Godnatt!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0