Godnatt

Heejsan, det gick bra på mina möten i skolan, det enda jag måste träna på är att vilja räcka upp handen på engelskan haha, annars var allt bra. Juste, på mina bedömmningar jag hade fått förut så hade jag fått 3/39 på nån del av engelskaprovet. Fast nu sa hon att hon hade glömt sätta till den andra 3an haha, så jag hade 33 egentligen, jag vart lite fundersam över det där haha. Juste haha, en grej till. På franska lektionen vart min lärare så glad för att jag och Airin tyckte att det var kul med franska så att hon började gråta haha, vad snällt av henne. Men nej nu måste jag nog lägga mig i sängen, har fortfarande lite ont i huvudet    -.- ,  men det går nog över snart hoppas jag. Puss!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0