Godnatt?

Hejsan, jag känner att jag bara skriver ; Godmorgon! och Godnatt! Hela tiden haha. Men äsch, skit samma. Idag har jag bakat med mormor och mina småbröder. Det blev knäck och kola som jag kanske skrev tidigare? Gud vad det var gott, jag "smakade" lite huhu. Lite senare gick jag och mötte Jennie , vi gick runt ett litet tag, köpte tuggummi haha, som jennie ville kasta på folk? Juste haha, vi skulle ta med hennes kisse på en liten promenad och jennie tappade kopplet och fick panik haha, jag bara stog och skrattade eftersom vi var uppe på ett "tak" och katten inte skulle kunna komma ner. Men iaf, för att fördriva tiden tills rasten öppnade så gick vi och hyrde skräckfilm, kommer inte äns ihåg vad den hette. Men konstig var den iaf. Fast det kanske berodde på att det fanns 2 skivor i den, så vi kollade i fel ordning. Smart? Javisst! Fast vi orkade inte kolla på den andra skivan bara för det, filmen sammanlagt skulle vara 220 min typ haha. Sen vid 7 gick vi till rasten,  gick in i musiksalen och spelade lite instrument , snackade med lite människor, och jennie busringde lite kul folk haha. Nu har jag kollat stjärnor på is, det är väl ett okej program antar jag.. Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite eller nått, Pusshej!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0