Fredag

Hejsan, Idag var det So prov, jag kände att det gick rätt bra, fast jag tror att jag bara kommer få G haha, tyvärr. Fick G på mitt matteprov, aj aj aj det var inte bra! Men men, försent att göra något åt nu. :D , Skolan har gått bra idag, råkade ta sönder en stor linjal på bilden också haha.... Duktigt! Den gick av i 4 delar (i). Nu måste jag gå ner och äta en macka eller nått, ska åka till tennisen om 1 timme, sen kanske träna småbarnen. Juste! jag är fett smart! Undersidan av våran svarta trappa är inte klarmålad så jag kom på att jag kunde ta betalt för att måla den nästa helg, i'm soo smart! Efter tennisen blir det hem och äta och dusha sen åka iväg till SKU-kvällen. Kommer bli så mysigt så, fast jossan skulle tydligen inte dit, blä på dig! Aja, nu ska jag ner och ätaaaa, ciao!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0