Fredaaag!

Hejsan, Det är juh fredag idag! Vad skönt, den här veckan har juh gått jättesnabbt verkligen! Måste bara säga att våran franska lärare är dum i huvet. Hon säger att jag missuppfattar allt fast det är hon själv som glömmer vad hon har sagt, jag blir så arg på henne! Men men, snart ska jag iaf på tennis, kanske ska stanna och träna småbarnen efter om gunnar behöver lite hjälp. Isf får jag juh lite money också! (a) Men nej nu är jag hungrig, ska gå ner och äta något i think, ha det bra,  Pusshej! <3


Bara för att du är min lilla knäppis! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahah va gullig du är bang :)<333333

(men urs på bilden :O)

2008-11-07 @ 17:08:42
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0