When i see you

Hej, Nu har jag typ suttit vid datan massa timmar hehe, så jag kanske borde gå och lägga mig nu. Vad jag har gjort är att jag har chattat med jonas och eddie, senare loggade jossan och emma in, och sen jasmine. Sen loggade alla ut utom eddie, så honom har jag chattat med. Intressant att veta vilka jag har chattat med haha. I skolan idag vid maten så satt jag med Oliwer, jossan , eric, matte och typ någon mer? Men oliwer och eric satt iaf och snackade om nått jävla spel haha, vi fattade ingenting, ; haha eric jag är på level 83 , blablablabla.... Hahah, dom trodde att om vi ens försökte så skulle det  inte funka eftersom vi är tjejer, knasigt? Haha, jag och jossan trodde såklart inte på dom , så vi ska testa och sitta och lana någongång, eller inte.... Imorgon ska jag iaf till stan med mamma och marcus för att köpa julklappar, sen efter det så ska jag hem till Emma S och sova där, kommer bli så trevligt så! På söndag så ska jag och min familj iväg till ett par vänner i Sigtuna på "glöggparty" eller nått hehe, trevligt, det var länge sen jag träffade alla dom. Oj klockan är halv 2, nu måste jag gå och lägga mig. Godnatt! <3


Våran konversation haha!

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0