Värsta bästa

Hejsan! Jag och jossan gjorde bananpankakor, det vart väldigt lyckat, väldigt gott! Förutom att vi åt lite för mkt, vi fick ont i magen hehe. Sen kom mamma hem och vi hade fått ett brev om att mina Uggs hade kommit! Så mamma åkte och hämtade dom, gud vad jag blev glad! Dom är så himla fina, höga chokladfärgade. Mysigt värre! Så sen när jossan hade åkt hem så imprignerade mamma dom åt mig, så att dom inte blir helt förstörda av allt regn och snö. Just nu sitter jag och glor runt på lite olika idoluppträdanden på youtube, har inget bättre för mig haha. Lite senare är det tv som gäller, vad skönt det ska bli med lov imorgon!! Sen julafton och allt, sista veckan åka upp och åka skidor i Sälen, en sväng över till Trysil blir det också. Självklart ska man ta med Uggsen hehe. Nu har jag inget mer att berätta, ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0