Torsdag

Hejsan!  Idag har skolan gått bra, på engelskan satt jag typ och lyssna på musik när vi typ kollade på en uråldrig film haha, den var fett långtråkig, typ riktiga människor och "läskiga onaturliga djur" som var typ gjorda i lera? haha. Sen på NOn fick vi tbx provet från förra fredagen, det var 2 delar på provet och gissa vad jag fick på båda delarna!? Jo MVG! Grattis till mig själv, gissa om jag blev glad haha! Sen sista lektionen på matten så skulle vi hålla på med några konstiga kuber, som vi skulle sätta ihopp, det var fett svårt! Men jag lyckades sätta ihopp 4-3 st iaf haha. Efter skolan stannade jag kvar med några tjejer och dansade i musiksalen, vi håller på med en egen dans som vi ska visa upp på nästa dansuppvisning, jättekul!  Efter ett tag gick alla, och jag och elin och jag var kvar tills ett tag över 4. Nu har jag nyss ätit och sitter och chattar med jonas haha. Han och Eddie ska hänga med och spela tennis imorgon, jag och Linn kommer såå vinna över dom, lycka till killar! haha. Nu ska jag sitta här ett litet tag till sen måste jag börja plugga till mitt SO prov imorgon, ciao! <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0