Tisdag

Hejsan, jah, jag och jossan skulle försöka dygna igår, det gick faktiskt fett bra, fast vi somnade ett litet tag bara hehe. På morgonen skulle jag upp och dusha, jossan vaknade, och när jag kom tbx sov hon, jag väckte henne , Jag bah; domnade du haha? Hon; Nej haha? Jag har inte sovit, hon var så jäkla trött att hon inte kom ihåg att hon hade somnat haha. Sen när jag snackade med henne och hon satt på sängkanten så typ somnade hon, jag bah; Jossan! Hon; Aaaah hjälp! haha, hon somnade, knasigt. I skolan hade vi två vanliga lektioner , typ svenska och idrott. Sen fick vi håltimme på matten, så skulle vi titta på film resten av dagen haha, det var fett tråkigt! Jag och jossan köpte 1,4 liters julmust och en godispåse, det var fett gott. Vi typ orkade inte kolla på filmen så vi gjorde lite olika grejer. Gick runt i koridårerna, snackade med några killar från 8.3 och dom körde typ "blodkrona" eller nått hehe, sen låg vi på bänkarna i klassrummet och sov nästan m.m. Efter gick vi till konfan, där fick vi baka pepparkakor, och nu orkar jag inte skriva mer, ciao! <3

You know you love me! // Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0