Tennis!

Hejsan! Fan vad kul det var på tennisen idag haha! Träningen första timmen var kul, palmis började snacka med ljus röst , haha fan vad kul det lät! Sen bla bla bla, orkar inte berätta med kul var det iaf! Sen timmen efter stannade jag för att vara tränare, emma var min assistent haha. Hittade på olika tennisgrejer med småbarnen, sen vart dom helt flummiga, palmis ungar också haha. Sen började jag skjuta bollar på honom, så fortsatte det med att alla barn också började hehe. Så vi hade typ bollkrig i 20 min, jag har typ cpat min han tack vare en jävla dum bollkorg som var ivägen, jag råkade slå ner med racket i den , så fick ag värsta "stöten" i handen haha, den skakar när jag lyfter nått haha. Gunnar ropade ut i megafonen att vi skulle sluta med det vi höll på med på banan haha, barnen vart lite svåra att lugna ner haha, emma och jag fortsatte att lite smått kasta bollar på honom, nu kommer jag säkert få lite blåmärken på rumpan haha. Fast jag får skylla mig själv lite haha. Jag fick reda på att en liten kille som var 6 år som jag tränade kunde typ 5 olika språk! Eller mer eftersom han tydligen går på Europaskolan, fett coolt! Sen så kunde en annan grekiska , jag har lärt mig hur man säger jag heter Sarah! Emena melena Sarah. Jag tycker grekiska låter fint! När jag kom hem åt jag middag och nu sitter jag här. Jag har i alla fall haft 2 jätteroliga timmar, ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0