Temptation Island

Hejsan, Vi åkte och hyrde film och köpte godis vid 19.40 eller nått, kom hem och satt lite vid datan och så. Sen tittade vi på filmen "Temptation Island" , det var fett bra ju haha! Rolig, och gullig huhu. Blev en hel del skratt och så, som det brukar bli när jag är med jossan. Snart ska vi lägga oss och sova eftersom det är skola imorgon, *suck*. Sen har jag snackat i telefon med eddie en liten stund, jossan skulle snacka med honom men bara garvade , så det gick alltså inte så bra. Nu ligger jossan i min säng och typ kramar med stor kudde haha? Medans jag sitter här och lyssnar på musik och skriver ett inlägg. Nej nu ska vi nog sätta oss och snacka lite skit hehe, hoppas ni sover gott, ciao!



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0