Söndag

Hejsan, jag vaknade vid halv 12 ungefär, eller mamma väckte mig hehe. Åt frukost, gjorde iordning mig sen gick jag hem till jasmine. Jag gick hem och hämtade min gitarr lite snabbt, (vi är grannar) så satt vi och spelade gitarr ett tag, ämn, sen typ har vi snackat. Vi kom hem från centrum för ett tag sedan. Vi var och köpte ben&jerry's , cookie dought hette den i think. Den var inte världens godaste direkt, haha. Nästa gång ska jag nog käpa caramell chew chew eller den där strawberry cheescake, dom verkar goda. Den där baked alaska är fett god också, med marshmellows och vit choklad i hehe. Men nu ska jag typ söka på någon låt som jasmine säger på youtube, så ska vi pröva om det går på gitarr. Så ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0