Snart!!

Hejsan alla! Imorgon är det julafton! Jag kan inte fatta det, har knappt fått någon julkänsla alls, :o . Bara för att det inte är någon snö, det suger.. Mamma ville att jag skulle gå ut och plocka några himla kottar som vi ska ha som plaseringskort på julafton, skriva lappar och stoppa dom i kottarna haha, gulligt.. Sen sa pappa att vi skulle gå ut och plocka blåbärsris, lingonris och mossa till någon krans mamma ska fixa, herregud, så jag och mina två småbröder fick gå ut i skogen och plocka grejer (y) , det var.... Trevligt, eller nått haha. Snart ska jag äta lunch sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Känns som om jag bara slösar bort det här lovet på att inte göra nått, fast jag gör mkt men iaf haha. Den här veckan har jag vart med några kompisar, sen är det julafton imorgon, på fredag ska vi bowla med någon annan familj och är bjudna på middag dit, på fredag (ojdå) ska vi åka upp till Sälen i en vecka, fira nyår där uppe med en annan familj hehe, sen när jag kommer hem typ den 4 januari så ska jag vara med kompisar resten av dagarna tills vi börjar skolan! Juste, sen fyller marcus år när vi är uppe i Sälen, vad tusan ska jag köpa? :o Haha, jag har redan köpt en grej kom jag på hehe. Nu ska jag gå ner och äta, Ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: ERIK

kolla in mitt inlägg som snart kommer upp på bloggen, du får rösta på mej när inlägget kommer upp! :P

2008-12-23 @ 13:13:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

kolla in mitt inlägg som snart kommer upp på bloggen, du får rösta på mej när inlägget kommer upp! :P

2008-12-23 @ 13:13:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0