Roligaste!

Hejsan! Kom nyss hem från saras fest, det var jääääättekul! Först när vi kom dit åt vi tacos och ansheladas(?) , sen massa läsk, julmust = mums! Sara höll ett litet tal haha. Efter blev det efterrätt, typ kladdkaka med grädde och hallon, skitgott! Ett tag efter det plockade hon fram massor med frukt, typ massa olika sorter, det skulle man doppa i smält vit och mörk choklad, det var supergott! Sen sjöng alla singstar, fick lite ont i halsen eftersom man sjöng med hela tiden hehe. Jag och Jennie stack ut ett tag och snackade med Eddie, sen så kom det några äckelkillar förbi haha. Dom bah; Sexiih babes! Är det fest eller? vi bah aa. dom; Aah vi kommer sen! Vi: nej tyvär ni är inte välkommna. Dom ; Vems fest är det? Jennie bah; Min mammas haha. Så stack dom haha. Vi tog massa flummbilder, medans alla satt och sjöng singstar och snackade och dansade. När vi kom in så vart vi ännu flummigare och dansade massor haha. Vi drack pommac! Pommac is the shit! Tummen upp! Vi stack ut lite senare igen , efter ett tag kom jasmine och sara, tog bilder, sen kom typ Belma, Zozan, anneli och nathalie dom gick någonstans? Sara öppnade sina presenter, hon fick massor med fina saker! Vi dansade och sjöng, sprang runt. Jennie kröp under bordet och la en äggklocka under Furahas stol för att hon skulle bli rädd fast det lyckades hon inte med tyvär haha. Michelle satt typ och sjöng singstar hela tiden med Zozan och Selma satt och snackade med sara och några, gud vad jag är bra på att skriva, vad knasigt det blir haha. Sen när typ alla hade gått och bara jag sara, jennie och jasmine var kvar tappade jennie bort sin kamera, duktigt. Tror hon hittade den sen. Jasmines mamma kom och hämtade oss, sen åkte vi hem. Jag har i alla fall haft en jätterolig kväll! Grattis sara! (lägger nog in lite bilder sen när jennie har skickat dom till mig, eftersom jag glömde min kamera hemma)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

kvällen ägde! Och du får bilderna om 24 år :) hihu

2008-12-14 @ 00:35:27
URL: http://jennniees.blogg.se/
Postat av: rara sara

tack schenis! :D <33333

2008-12-14 @ 13:20:09
URL: http://shc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0