Onsdag

Hejsan, nu sitter jag här hemma hos Emma , vi åt mellis för ett tag sen. Sen ska jag med henne till kören , sen ska jag träffa Eddie en stund, trevligt båda grejerna. Sen är jag juh så smart att jag har glömt att lämna in filmen idag , som jag egentligen skulle ha lämnat in igår hehe. På fomen (bild) idag så fick vi hål, så jag och emma gick till idrotten och spelade volleyboll i 2 timmar, det var fett kul! Speciellt när Robin skulle ta en boll, han sprang, sen halkade han och ramlade med en duns, sen han bah; haha *sarkastiskt*. Men det var i alla fall kul, nu tkr jag att jag och emma ska gå och lämna filmen, om hon inte blir fastklistrad här framför datan, hehe. Ciao!



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0