Måndag

Hejsan, slutade skolan för en timme sen ungefär. När jag kom hem åt jag macka och o'boy, smakade en knäck också hehe, den var väldigt god! Jossan ska till tandis och sen ska hon hem och packa, sen hem till mig, hon ska nämligen sova här. Så ska vi åka och hyra film och köpa lite godis thihi, (a). Det kommer bli så trevligt så! Juste, idag så vart jag och jossan arga på Ante för att vi inte fick smaka chips av honom, sen när han äntligen gav oss varsitt så puttade jossan ner ena på golvet mosade det andra haha! Så jäkla smart! Så fick vi inga fler chips tach vare henne, -.- . Sen så satt vi och garvade resten av rasten så att ante och eric typ dampa på oss, det var skitkul haha, Ante; HÅÅÅLL KÄÄFTEN! Jag ska köpa varsin stor kork till er i julklapp och köra in den i munnen på er! , HHAHHAHAHA det var roligt :D. Men nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske bara sitta här och nörda mig vid datan, det funkar, ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: ERIK

jag vet :O kolla på andra klipp med henne också, hon är löjligt bra!!! :O

2008-12-15 @ 18:38:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0