Måndag

Hejsan, jag märker att jag inte skriver så mycket, kanske ska börja med det lite mer igen om jag är duktig. Just nu lyssnar jag på musik, emma håller på att skicka låtar till mig, det tar åratal -.- ... Jaja, väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge! (kan man säga så när det inte gäller mat? haha) Skolan gick bra idag och så, fast det var äcklig mat, prinskorv och klumpig potatismos, blä! Har inte haft för mig så mkt idag faktiskt, jo förresten, jag har spelat sanning eller konka med elin på msn haha. Vilket liv man har. Men men haha, juste, jag får väl träffa Eddie någon annan dag eftersom det inte blev idag hehe. Juste, jag älskar en låt, jag är kär i den.. Ni ska få höra! Ciao, nu ska jag fortsätta nörda mig vid datan! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

tihi, jaa :) den är aaskul :D<3

2008-12-08 @ 19:05:54
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0