Lördag

Heeejjsan! Idag har lilla jag vart med Jennie, fast innan det så har jag packat massor eftersom jag och min familj ska upp till sälen och åka skidor i en vecka! Vad kul det kommer bli, så firar vi nyårsafton där uppe också. Vi kommer vara där med en annan familj som vi känner, gulligaste barnen , jag lovar! Men iaf , jag och Jennie typ köpte godis, tittade på en film, den hette typ Mastermind, typ wallander tror jag. Den var bra, läskig var den faktiskt också! Sen typ satt vi och lyssnade och dansade till massa skivor hon hade sen hon var mindre, banamana dududidudu hahaha. Sen vart vi lite busiga och hahahah, kan jag inte berätta men kul var det! Vi köpte en chokladkalender, vi åt typ 3 bitar sen typ slängde vi den, fan vad äckligt det var! Juste haha, när jag och Jennie gick på en liten promenad så kom det en snubbe och frågade om han fick smaka vårt godis haha, han var rolig. Men nu ska jag lägga upp lite bilder som jag har lovat!

  
Jag diggar den!                 julklappar                           julklappar

 
Träffade madde, alysin & emma

Nu helt plöttsligt går det inte att ladda upp fler -.- 

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0