Lördag

Hejsan, förlåt att jag inte har skrivit nått idag, men jag har inte hunnit. vid halv 12 åkte familjen och köpte klart dom julklapparna som var kvar. Jag hittade 2 julklappar, det var bra! Sen 1 födelsedagspresent till marcus eftersom han fyller år när vi är uppe i Sälen. Vi var i Jakan, där åt vi på typ chinarestaurangen, mumsigt! Fyra små rätter haha, och friterad banan och glass hehe. Köpte lite nya strumpor och strumpbyxor, eller mamma betala. Sen köpte vi julgran på plantagen , kungsgran såklart! Dom barrar inte , och luktar inte så starkt, och har tjocka barr, haha. När vi kom hem typ tog vi ner julgrejer och fixade. Sen har vi tittat på Grinchen! Den är fett bra, " dinner with myself... I just can't cancel that again!" haha. Nu sitter jag här och chattar med eddie och jonas, har inte så mkt annat för mig.. ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0