JUL LOV!

Hejsan, nu är det jul lov! I skolan på morgonen sjöng våra mentorer för oss haha, och läste typ en jättelång dikt. Sen fick vi våra betyg och ett julkort. Vi fick mandariner och pepparkakor hehe, nästa år ska jag ha bättre betyg! Sen gick vi till det lilla rummet där uppträdandena skulle vara , jag och jossan fick plattser längst fram haha, det var bra! Två tjejer från 7an sjöng till låten "when you say nothing at all" och kevin spelade gitarr, tjejerna hette Lina och Felicia i think, duktiga var dom. Sen sjöng typ alla "white christmas" eller vad den heter. Sen var det dags för 3 killar i 7an att spela låtarna "smells like teen spirit" - nirvana (tror jag att den hette), sen "Holiday" med green day. Fy fasiken vad dom var duktiga! Spelade typ exakt lika bra fan! Speciellt trummisen och kevin som spelade gitarr, herrigud, vad man blir avundsjuk på dom!! Senare blir det att åka iväg och spela tennis, nu ska jag gå ner och äta lunch, ciao! <3


You know you lobve me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: elin

det var "smells like teen spirit-nirvana" :)

2008-12-19 @ 13:59:55
Postat av: Sarah

Ahaaa, okej. :)

2008-12-19 @ 14:05:49
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0