I run out of words

Hejsan, Kom hem från skolan för typ 40 minuter sen, under den tiden har jag typ ätit ett äpple och tittat runt på olika bloggar. Snart antar jag väl att jag måste plugga.. Inget jag längtar till precis hehe. Ja hurreni, om 14 dagar är det julafton! Hoppas jag får det jag önskar mig, hihi. Just nu sitter jag och chattar med Emma S , det är trevligt huhu. Idag på bilden vart jag trött och typ satt och garvade åt en grej, sen så började jag garva åt mig själv haha? Normalt? Det är bara jossan som förstår mig då hahaha! Nej nu måste jag plugga , fast jag orkar inte, men aja haha, Pusshej! <3


Ida, Madde, molly där bakom haha, jag och Jossan på "halloween".

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0