Hos Emma

Hejsan alla människor! Idag har jag vart i stan med marcus och mamma, köpte julklappar och 2 presenter till Jossan som fyller 14 imorgon. Jag hittade bara julklappar till mamma och Johan. Jag får väl köpa resten senare antar jag. Vi åt lunch på en jätte gullig restaurang, det var Italienskt tro jag, jättegod mat. Vi kom hem vid halv 4 ungefär, så slådde jag in jossan presenter och packade. Lite senare kom Emma och hennes pappa och hämtade mig, då åkte vi och köpte potatis och godis, vi sprang runt frysdisken typ 100 gånger eftersom emma ville ha refflade potatisar som fanns på willys. Fast det fick bli runda, kroketter typ. Vi kom hem till emma, ritade ett apr riktigt snygga bilder med fel hand och utan att titta, hehe. Sedan skulle vi äta, jättegott var det! Seeeeeeen skrattade vi åt en väldigt kul grej, hennes föräldrar fattade inte ett skit. Jag kan tyvärr inte säga vad det var åt, :D. Nu sitter vi här och har ätit lussebullar från elektrolux haha, gott! Sen har vi lyssnat på musik och sånt, nu ska vi gå och titta på stjärnor på is finalen, jag vet inte vem jag hejar på eftersom jag inte brukar titta på det, jah. Ha det bra, ciao! <3



You know you love me! // Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0