Helgen

Hejsan, nu ska jag ta och verätta lite om helgen. I lördags skulle jag ha vaknat tidigare för att göra lite på "boken om mig själv", faaast jag stängde av väckarklockan i sömnen och vaknade vid halv 11 hehe. Så då vart det brottom, lite senare vid 2 ungefär åkte vi till Barkarby och köpte skor, sen vidare mot Trosa för att äta Julbord med några vänner. När man kom till trosa så stog det på skylten " Trosa, Världens ände" haha, det var lite kul. Vi skulle äta och sova på Trosa stadshotell, det var jättefint. Typ julgrejer överallt haha. Vid klockan 6 var det julbord, gud vad jag tjockade mig, fast jag åt mest godis hihi. Väldigt gott var det iaf!! Jag delade rum med Jennifer och Jessica, det fanns typ 1 dubbelsäng och 2 vanliga i ett rum. Mitt i natten så mådde Jennifer jätteilla och kräktes, stackarn.. Dagen efter fick hon ligga på hotellrummet medans vi andra gick på julmarknad, det var trevligt, jag köpte julklappar och brända mandlar huhu, fett gott! Åt lunch på något mysigt ställe, god mat där var det också haha. Vi kom hem vid 6 nångång. Så satt jag och gjorde klart hela "boken om mig själv" till klockan 00.00!!!!!!! Såå, nu har jag skrivit om min helg, väldigt bra måste jag säga hehe. Puss!

You know you love me // Sarah

Kommentarer
Postat av: Lalan

sv: haha <3

2008-12-02 @ 17:37:00
URL: http://laaalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0