HAHA

Hejsan, vad skönt att inte se så sjuk ut, dushade nyss och fixade mig. Imorgon ska jag gå till skolan. Såg ett jättekul klipp på youtube, nån som hade gjort twilight till en "spoof" vad fan det nu är haah. Det var kul iaf, det funkar inte att lägga upp den :s, knasigt. Åh, cp grej... ,  http://www.youtube.com/watch?v=dompotjTeIA&feature=related  . Aja, ni får klicka på länken ist. Nej nu måste jag ta och städa mitt rum, det ser ut som värsta bombnedslaget här haha, (jag menar det verkligen) . Sen vet jag inte om jag har lust, men kanske borde plugga lite eller läsa igenom kapitlena till NO- provet, det vore väldigt duktigt av mig. Men kolla på HELA det där klippet, det är roligt, eller det tycker jag iaf. Haha, gud vad jag babblar. Aja, ciao! <3

You know you love me // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0