Godnatt

Hejsan, nu skriver jag eftersom emma hade tråkigt, så hon bad mig skriva lite. Vad ska jag skriva då? Ämn, slutade precis snacka med Eddie i telefon, snackade med honom i 40 min, sen chattar jag med Emma och Jonas. Jonas är typ lite lullig eller nått just nu haha, lite virrig i bollen... Vad ska jag skriva mer? Jo, jag har ont i magen, så jag drack nyss lite fil, sägs vara bra för magen, men det verkade inte funka just nu i alla fall haha. Imorgon ska jag typ baka pepparkakshus eller nått med mamma och mina lillebröder, mysigt huhu. Det är faktiskt ganska svårt, fast det ser alltid ut som en liten typ stuga, eftersom vi gör bitarna till huset själva haha. Men det ska väl bli kul. Jag ska inte på Eddies match imorgon eftersom jag inte kommer hitta haha, bakom en simhall. Sen ska jag åka tåg dit och jag har aldrig åkt tåg till bålsta haha? Så jag ska följa med på någon träning istället. Men nu borde det väl räcka med skrivandet tkr jag, varsegod emma haha. <33

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

taaack:D<3

2008-12-13 @ 00:40:03
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0