Godmorgon!

Godmorgon, Nu har jag och emma precis ätit frukost typ, gjorde toast och o'boy, väldigt mumsigt! Klätt på oss har jag gjort men inte emma, hon sov med bulle på huvet så hon fick värsta krullhåret, luggen vart lite kul haha, såhär fjongig. Nu sitter vi här och lyssnar på musik och har kagt upp lite mer bilder på datan. Jag måste säga att vi har haft det VÄLDIGT kul igår/idag! Vi gick och la oss i sängen igår vid ungefär halv 4. Låg och snacka "skit" om allt och alla tills klockan 5 ungefär, haha, mkt skratt blev det också , tur att vi inte väckte någon. (a).. Sen typ släckte vi lampan och sov. Sen sa jag en grej som emma tyckte var kul haha, som jag inte tänker säga nu haha. Nu ska jag låta emma Skriva lite i hennes blogg, pusshej hoppas ni också sovit gott huhu! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0