Fredag

Hejsan, nu har jag värkligen varit sämst på att skriva känner jag, förlåt haha. Men jag har varit upptagen med annat. Jag fick massor med fina julklappar, bilder kommer när pappa har lärt mig hur man laddar upp bilder med den nya kameran jag fick, den andra kameran jag har råkade jag ta sönder för några dagar sen hihi (a). Jag har inte varit speciellt rädd om den, jag har tappat den på stenar och sånt hehe. Jag kom nyss hem från en timmes bowling med min och en annan familj, trevligt. Efter det åkte våran familj förbi jacobsbergs centrum, så jag köpte en ny svart bh med lite spetts på, och trosor haha, intressant! Snart ska åka hem till familjen vi bowlade med, vi är bjudna dit på middag. Kommer säkert bli trevligt det med.. Vi hörs senare eller nått, ciao! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0