Fredag

Hej, jag kommer absolut inte ihåg vad jag skrev i förra inlägget haha, så nu skriver jag lite bara eftersom jag inte har något bättre för mig. Jag har suttit och chattat lite med Eddie, roger, tomas och emma. Så på måndag ska jag typ hem till Eddie kom vi fram till, Tomas ska jag träffa någongång nästa vecka, och emma ska med till tennisen idag. Eftersom hon hade så tråkigt kom jag på att hon kunde hänga med, fast hon vill inte spela haha. Sen kanske jag ska träna småbarnen också, intressant. Vad ska man kolla på nu på fredagar när idol är slut? Idag är det i alla fall "Göta kanal 2" som kommer på 4an klockan 8, den bara måste jag kolla på haha, tkr den är så himla rolig! Nu ska jag ta och byta om, ciao! <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0