Fredag

Tjosan! Det var fett kul på tennisen idag haha, jag och linn spelade först lite med eddie och jonas, sen fick dom inte spela med oss mer, så det vart tjejerna på en bana och killarna på den andra. Lite senare körde vi en slags dubbel, så fick vi spela med dom haha, det var kul. Tack för goda matcher killar haha! Ni var fett duktiga! Sen efter stannade jag kvar och tränade småbarnen, känade 80 kr, det är bra! Sen köpte jag ny linda till rackett också, ny och vit haha. När jag kom hem käkade vi pizza, mumsigt, hawaii utan räkor. Wohooo! Kevin vann idol 2008!! Han är bara bäst! Grattis! Nu ska jag sitta här vid datan och nörda mig tills det är bed time. Ciao! <33



You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

:D:D:D:D:D<33'

2008-12-13 @ 00:37:31
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0